środa, 22 kwietnia 2015

Liebster Awards #1

"Nominacja jest to nagroda, przyznawana za „Dobrze wykonaną robotę”. Jest dedykowana blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości. Gdy odbierzesz nagrodę, odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo 11 zapytań 11 nominowanym przez siebie osobom."

Bardzo dziękuję za nominację, które dostałam od
http://nie-wiem-opowiadanie.blogspot.com/
http://cynka7.blogspot.com/
http://kejtiz-daily.blogspot.com/
http://book-timesjt.blogspot.com/
Wszystkie cztery nominację dostałam w ciągu kilku dni,a nie chciałam żadnej odrzucić,więc postanowiłam połączyć wszystkie pytania i odpowiedzieć na 20 tych,które najbardziej mi się spodobały!





1. Wymień co najmniej 3 premiery, maksimum 10 premier, na które czekasz.
  • "After.Ocal mnie."
  • "After.Bez siebie nie przetrwamy."
  • Kolejny tom serii "Zatraceni",czyli "Toxic"
  • "Cudowne tu i teraz"
2. Dopasuj słowa, do liter Twojego imienia tak, żeby w jakimś stopniu Cię określały.

J
Uczuciowa
Lojalna
Ironiczna
Ambitna

3. Piosenki, od których nie możesz się uwolnić w ostatnim czasie?
  • Peter and Jacob "The Red Queen"
  • Kato "Twoje..."
4.Jak wygląda twój wymarzony pokój?



5. Jak często jesteś w księgarni/bibliotece?

Często tam zaglądam,ale wolę kupować przez internet.

6.Co sądzisz o lekturach?

Sama idea mi się podoba,bo ma na celu zachęcanie do czytania,ale bądźmy szczerzy książki,które są w kanonie lektur raczej odstraszają.

7. Wymień kilka seriali, które chcesz obejrzeć, ale nie masz kiedy.

Niedawno zaczęłam oglądać "The 100",więc na razie nie mam czasu na kolejny serial,ale chciałabym obejrzeć "How to get away murder".

8. Wymyślisz jakąś ciekawą rymowankę o książkach?

"Każda książka,warta jest pieniążka"


10. Czy masz internetowych przyjaciół?

Mam i muszę przyznać,że milion razy lepiej dogaduję się z nimi niż z ludźmi,których znam na co dzień.

11. Co książki wniosły do Twojego życia?

Bardzo wiele,ale przede wszystkim dzięki czytaniu poznałam wielu wspaniałych ludzi,którzy dzielą moją pasję.

12. Czy dzięki Tobie ktoś w Twoim otoczeniu zaczął czytać?

Niestety nie.

13. Gif, który zawszę cię rozśmiesza ?


14.Czytasz książki? Jak tak to jaka jest twoją ulubioną?


Nie,nie czytam książek. Tylko udaje,a recenzję kopiuję z internetu.

15.Gdybyś mogła wyjechać z kraju, gdzie byś pojechała (Mówię o wyjeździe na stałe)

Wielka Brytania albo Stany Zjednoczone.

16. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?


"Pocahontas" (ale tylko pierwsza część,druga to z ł o) i "Księżniczka Sissi"


17. Jaki jest Twój ulubiony film?

Trudno wybrać,ale pierwszy jaki przyszedł mi na myśl to "love,rosie".

18. Twój ulubiony serial?


"The 100","Czas honoru" i "Tajemnice domu Anubisa"

19. Jaką osobę chciałabyś wskrzesić?


Chodzi o książkową postać?
Finnicka <3

20. Daj swój top 3 blogów.

Czytam zbyt dużo blogów,żeby wybrać tylko trzy,ale polecę wam 3 książkowe kanały na YT





Nominuję:

Pytania:
1. Wymień swoje 3 ulubione książki.
2. Twój crush?
3. Wymień swoje 3 ulubione filmy.
4. Wyobraź sobie,że możesz pojechać w dowolne miejsce na świecie. Co wybierasz?
5. Oglądasz jakieś kanały na YT? Jeśli tak,to jakie?
6. Dostałaś 100 zł,na co je wydasz?
7. Co byś zrobiła gdybyś na jeden dzień stała się niewidzialna?
8. Z jakich mediów społecznościowych korzystasz?
9. Masz jakieś plany na wakacje?
10. Jaki jest twój ulubiony serial?
11. Jaki jest twój największy talent?



12 komentarzy

  1. Pokój towartoczytać, "Love, Rosie" i Pocahontas ♥
    Dziękuję za nominację! ♥ Odpowiem niedługo :)
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że jesteśmy zgodne w tych kilku rzeczach :-)

      Usuń
  2. Świetny Tag i odpowiedzi :D Brawo :D I dziękuje za nominacje, juz się za niego zabieram także dzisiaj powinien się pojawić :P Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ostatnio odpowiadałam. :/ Mimo wszystko dziękuję za nominację. :) Też czekam na "Toxic"! :D

    http://zksiazkanaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że już raz dostałaś nominację,ale odpowiadania na pytania nigdy za wiele! xD

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. przynajmniej częściowo xd

      Usuń
    2. Ktoś tu chyba musi nauczyć się czytanie ze zrozumieniem.
      Pozwól,że wyjaśnię:
      (...)Jest dedykowana blogerom o mniejszej publiczności(...)
      Widzisz? Ty się nie zaliczasz?
      Jesteś zbyt sławna.

      Usuń
  5. świetnie! Gratuluję bo zasłużyłaś na 100%
    http://filigranoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.