piątek, 17 kwietnia 2015

Książkowe Nowości KWIECIEŃ-MAJ #2

   
    Tytuł: "Malfetto.Mroczne piętno"

    Autor: Marie Lu

    Liczba stron: 380

    Wydawnictwo: Zielona Sowa

     Data premiery: 22 kwietnia 2015r.

Opowieść toczy się w alternatywnej wersji renesansowych Włoch. Przez Europę przechodzi zaraza. Nieliczni chorzy, którzy przeżyli, okazują się być posiadaczami nadnaturalnych mocy. Główna bohaterka, Adelina, to młoda dziewczyna, której sercem zawładnęła ciemność. Przeżyła ona epidemię zarazy, która zostawiła na niej swoje piętno. Okrutny ojciec uważa, że jest ona malfetto - odmieńcem, który niszczy dobre imię rodu i stoi na drodze do bogactwa. Jednak, jak głoszą pogłoski, niektórzy z ocalonych z zarazy mają nie tylko blizny, ale również tajemnicze i potężne dary. Choć ich podobieństwo pozostaje niewyjaśnione, zaczynają być określani jednym mianem - Malfetto.


               Tytuł: "Następczyni"

               Autor: Kiera Cass

               Wydawnictwo: Jaguar

                Data premiery: 13 maja 2015r.

Dwadzieścia lat temu America Singer wzięła udział w Eliminacjach i zdobyła serce księcia Maxona. Teraz nadszedł czas, by swoje Eliminacje zorganizowała księżniczka Eadlyn. Eadlyn nie oczekuje, że jej Eliminacje będą choć odrobinę przypominać bajkową historię romansu jej rodziców. Jednak gdy rozpoczyna się rywalizacja, dziewczyna odkrywa, iż znalezienie szczęśliwego zakończenia nie jest tak niemożliwe, jak zawsze się spodziewała.

      Tytuł: "Alicja.Królowa zombi"

    Autor: Gena Showalter

    Wydawnictwo: Mira

    Data premiery: 11 maja 2015r.
Mam plan. Tym razem unicestwimy zombi raz na zawsze. Albo oni, albo my – inne rozwiązanie nie wchodzi w grę. Przeżyłam koszmar, ale przetrwałam. Naiwnie założyłam, że teraz poznam, czym są szczęście i miłość. Straciłam czujność, a wtedy okazało się, że niektórzy ludzie są gorsi niż zombi. Czas rozpocząć ostateczną rozgrywkę. To będzie bitwa o wszystko, co kocham. Jeśli będę musiała poświęcić życie – nie zawaham się ani sekundy.
 

    Tytuł: "Zakon Mimów"

    Autor: Samantha Shannon

    Wydawnictwo: SQN

     Data premiery: 22 kwietnia 2015r.

Spektakularna ucieczka z kolonii karnej Szeol I ma tragiczny finał. Zaledwie garstce udaje się ukryć na ulicach Londynu. Sajon nie śpi. Czuwa. Każdy z ocalałych musi się mieć na baczności.
Paige pragnie za wszelką cenę przekazać społeczności jasnowidzów informacje o Refaitach i Emmitach. Postanawia zwołać zebranie Eterycznego Stowarzyszenia. Czy jednak najbardziej wpływowi przywódcy przestępczego syndykatu stawią się na wezwanie? Czy pogrążeni we własnych intrygach będą chcieli słuchać o rzekomych wytworach wyobraźni młodej dziewczyny?
Refaici wiedzą, że ich sekret nie jest już bezpieczny. Wyłaniają się z cieni, by wyeliminować zagrożenie. Paige musi się ukrywać. Nie może nikomu zaufać.


7 komentarzy

  1. Następczyni - no nie mogę się doczekać! Żeby tylko w końcu przytulić tę przepiękną okładkę, trzymać książkę w dłoniach.. byle do maja!
    Choć, z tego co słyszałam, premiera ma się przesunąć na 23. :s

    Obserwuję :)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam na kilku stronach i data premiery to: 13 maja,ale może jednak się coś zmieniło...

      Dziękuję za obserwację.

      Usuń
  2. Również czekam na Następczynię *.* ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na "Zakon mimów", wydaje mi się najciekawsza z tych wszystkich pozycji. :) http://gospelaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam do czynienia jeszcze za żadną.. a szkoda :(

    Zapraszam do komentowania i obserwowania - zawsze się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, świetny blog. Zostawiam obserwację :) Nominowałam cię do Liebster blog award, mam nadzieję że przyjmiesz :)
    http://kejtiz-daily.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.