wtorek, 28 kwietnia 2015

"100 Książek, które chce przeczytać"




16 komentarzy

  1. Też chcę zrobić niedługo ten tag :) Na razie robię listę, mamy wspólne 6 serii/trylogii i jeszcze kilka pojedynczych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać gdy do zrobisz-na pewno zajrzę! Muszę się przyznać,że trudno było mi się ograniczyć tylko do 100 pozycji.

      Usuń
  2. Większość z tego, co wymieniłaś też mam w planach ^^ Za sobą mam już serię "Szeptem" i pierwszą część "Rywalek" :) Życzę dużo czasu na czytanie! ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Część z tych książek mam już za sobą, ale kilka innych tytułów również znajduje się w moich czytelniczych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo i bardzo dobry wybór :)) Oby wszystkie znalazły się w twojej biblioteczce :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre książki są świetne i naprawdę ciekawe (jak dla mnie) Dobry wybór :)
    Ja puki co stoję przy "Weronika postanawia umrzeć" i "Córce czarownic"
    Pozdrawiam :)
    rabelewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna trzecia pokrywa się z moimi ;)
    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie:

    http://galeriaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość książek czytałam a drugą chcę przeczytać xD
    Super wybór!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam jedynie 5 z nich :( Najbardziej polecam ,,Złodziejkę książek"!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wybór! Większość z tych książek sama zamierzam przeczytać :D
    Polecam zacząć od "Szukając Alaski". Cudowna powieść, jedna z moich najukochańszych! "Szeptem" jest według mnie dość przeciętne. Znaczy pierwszy tom jest bardzo ciekawy, ale im dalej w te serię tym gorzej. "Ostatnią piosenkę" najlepiej czyta się tak pod koniec wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. To będziesz miała co robić w najbliższym czasie ;) "Rywalki" są i na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czytałam aż 36 książek z twojej listy i szczerze polecam :D najlepiej zacząć od darów anioła bo jest tego aż 6 tomów no i trylogia diabelskie maszyny i kroniki czyli razem 10 książek a to najlepiej czytać po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 45 książek z Twojej listy również chcę przeczytać. :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Połowę z tych książek tez planuje przeczytać; )

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.