piątek, 20 marca 2015

THE HUNGER GAMES TAG



UWAGA! MOŻLIWE SPOILERY!


1.Która z książek jest twoją ulubioną z całej trylogii?

Zacznijmy od tego, że kocham wszystkie, ale chyba najbardziej przypadło mi do gustu "W pierścieniu ognia"

2.Jak długo wytrwałbyś w Głodowych Igrzyskach? 

Obawiam się, że nie za długo...
Z moim szczęściem i umiejętnościami to pewnie już na samym początku podczas odliczania spadłabym z tej platformy i by mnie rozerwało na strzępy.

3.Jaka rzecz,która wydarzyła się w książkach najbardziej cię zaszokowała? 

"-I niczego bym nie żałował gdyby...
-Gdyby nie..?
-..gdyby nie dziecko..."
WTF?
Peeta zawsze potrafił powiedzieć coś takiego, że musiałam zbierać szczękę z podłogi.

4.Jak dowiedziałeś się o Igrzyska Śmierci? 

Moja koleżanka od dawna polecała mi film, ale ja nie rozumiałam tego całego szału na Igrzyska, aż w końcu z nudów zaczęłam szukać czegoś o tym w internecie i strasznie mnie to zaciekawiło, więc jeszcze tego samego dnia zamówiłam całą trylogie.
I tak się zaczęła moja wielka miłość <3

5.Twoja ulubiona postać? 

Po co mam odpowiadać na to pytanie skoro znacie odpowiedź?
Ale dla tych, którzy nie wiedzą (choć to niemożliwe)
PEETA MELLARK- miłość mojego życia <3

6.Ulubiony moment,który zdarzył się w Igrzyskach? 

Od razu na myśl przychodzi mi scena na plaży podczas Ćwierćwiecza, ale pewnie jest ich o wiele więcej...

"- W gruncie rzeczy nikt mnie nie potrzebuje (…)
- Nieprawda – sprzeciwiam się. – Ja ciebie potrzebuję."

7.W jakim dystrykcie byś żył? 

Specjalnie dla was zrobiłam Quiz, z którego wyszło,że będę mieszkać w Dystrykcie 4.
Chyba mi to nawet pasuję, lubię wodę i (jeść) ryby. Poza tym w 4 są takie ciesteczka jak Finnick <3

8.Jaki jest najbardziej emocjonalny moment w książkach? 

Cały "Kosogłos" to było coś strasznego. Do tej pory się zastanawiam jak ja to przeżyłam.
Aż strach myśleć co będzie podczas premiery filmu :-(
Chyba wyniosą mnie na noszach z kina.

9.Jaką jedną rzecz zabrałabyś ze sobą na arenę? 

Zastanawiam się dość długo nad tym pytaniem, ale nie mam pojęcia. Nie mam jakiejś konkretnej jednej pamiątki.

10.Jaki najgorszy plan ktoś wymyślił w książkach? 

To chyba oczywiste,że same Głodowe Igrzyska były czymś potwornym, ale pomysł na zrobienie kolejnych Igrzysk z dziećmi z Kapitolu?
To była już przesada!

11.Jaki jest twój ulubiony czarny charakter? 

Do wyboru mam Prezydent Coin albo Snowa.
Chyba jednak bardziej wolę Snowa. Nie zaprzeczę,że niezły z niego zwyrodnialec, ale był przy tym taki wyrachowany, szarmancki i lubił białe róże. A Coin była po prostu zimną suką!

12.Czego najbardziej nie możesz doczekać się w filmie? 

Jestem bardzo ciekawa jak pokażą śmierć bohaterów (nie będę spoilerować, ale ci którzy czytali wiedzą o co chodzi) i Epilog <3


NOMINUJĘ WSZYSTKICH, KTÓRZY PRZECZYTALI "Igrzyska śmierci"




7 komentarzy

  1. Ja całą trylogię Igrzysk dostałam od mojej siostry na urodziny :) Pierwszy tom jest naprawdę fajny, choć ekranizacja mi się niezbyt podobała. Kosogłos - cóż jestem ciekawa filmowego zakończenia, ale trzeci tom najmniej mi się podobał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten post :)) i inne też, ale ten jest na serio fajny :) możesz robić więcej takich :) aa i skoro też recenzujesz to zapraszam do mnie www.jakaksiazka.blogspot.com i tam też są IŚ :) życzę weny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Peeta to tylko postać fikcyjna. :(
    Ale jest jeszcze Josh. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie planuję przeczytać Igrzyska śmierci :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu nie lubuję się w tym gatunku książek, wolę coś od Brown'a, Petterson'a lub Geny Showalter. Znasz kogoś? Może mogłabyś napisać coś o ich twórczości? Byłabym wniebowzięta c: Mam nadzieję, że jak namyślisz się nad tym tematem to dasz znać u mnie.
    Poza tym design mi się podoba oraz obserwuję na stale.
    Gorąco pozdrawiam i mam nadzieję, że znajdziesz czas aby wpaść do mnie.
    -> neronowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam, kocham <333 to chyba jedna z najlepszych książek jakie wpadły mi w ręce <3
    _______________________________________________________
    zapraszam na mojego bloga: kamana.blogspot.com
    i kanał na yt: KontrastoweTV

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham całą trylogię Suzan Collins

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.