sobota, 28 lutego 2015

Book TMI Tag


1.Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?

Jeśli chodzi o styl ubierania,to nie jestem w stanie zdecydować...Pewnie dlatego,że rzadko skupiam się na ubraniach bohaterów,a głownie na ich charakterze,więc jeśli chodzi o styl bycia to zdecydowanie wybieram Anie z "Anii z Zielonego Wzgórza".Mimo tego,że czasem bywała lekko oderwana od rzeczywistości zawsze potrafiła znaleźć szczęścia tam gdzie nikt inny by się go nie spodziewał. Urzekła mnie w niej jej niespotykana wrażliwości i czułość.

2.Twoje książkowe zauroczenie?

Mimo,że moje serce jest bardzo pojemne i uwielbiam wielu książkowych bohaterów to moją największą miłością jest (i chyba zawsze będzie) Peeta Mellark <3

"Potrzeba mi wiosennego mniszka, jaskrawożółtego kwiatu, który symbolizuje odrodzenie i nie oznacza zniszczenia. Oczekuję zapowiedzi, że życie będzie toczyć się dalej, bez względu na to, jak poważne ponieśliśmy straty. Chcę wiedzieć, że znowu  może być dobrze, a tylko Peeta może mi to ofiarować."-Katniss w "Kosogłosie"

3.Czy kochałaś kiedyś postać a potem zaczęłaś ją nienawidzić?


Nie mogę tu mówić o kochaniu,ale o lubieniu,więc-tak.
W 'Dotyku Julii" lubiłam Adama Kenta,a to jak zachowywał się później sprawiło,że delikatnie mówiąc...z całego serca nim gardzę!

4.Najgrubsza książka na twojej półce?

"After.Płomień pod moją skórą"-635 stron

5.Najcięższa książka na twojej półce?

Chyba również "After..." chociaż "Intruz" może stwarzać jej konkurencje..

6.Czy masz jakieś książkowe plakaty?

Książkowych nie mam,ale mam kilka plakatów z ekranizacji książek,więc to też chyba można zaliczyć?

7.Czy masz jakąś biżuterię związaną z książkami?

Marzy mi się broszka z kosogłosem *-*

8.Książkowe OTP?

Jest wiele par,za które trzymam kciuki,ale chyba najbardziej kibicowałam Rosie i Aleksowi!
Po tym wszystkim co przeszli oboje zasługują na trochę szczęścia,a czy uda im się wreszcie być razem? Przeczytajcie!

9.Ulubiona seria książek?

Moim "nowym odkryciem" jest seria "Dotyk Julii",którą uwielbiam,ale chyba zawsze w moim sercu będą "Igrzyska śmierci" od,których wszystko się zaczęło...

10.Ulubiony soundtrack z ekranizacji książki?

Tu odpowiedź jest oczywista: Gwiazd naszych wina














11.Książkowa historia,której ci brakuje i życzysz sobie żeby była kontynuowana?

Gdzieś czytałam,że ma powstać prequel "Igrzysk śmierci" opisujący bunt dystryktów,który doprowadził do "zniszczenia" trzynastki...Mam nadzieję,że to nie okażą się tylko plotki...

12.Ulubiona powieść jednotomowa? 

Wybór jest straszliwie trudny i chyba nie ma jednej jedynej książki,którą najbardziej lubię,ale "Love,Rosie" zdecydowanie zajmuję wysokie miejsce w rankingu <3

13.Od kiedy czytasz książki?

Czytam od zawsze,ale tak nałogowo około 1,5 roku...

14.W którym domu Hogwartu jesteś?

Nie wiem czy powinnam się przyznawać,że nie czytałam Harrego Pottera?

15.Jakość,której szukasz w książce?

Najlepiej ze skrzydełkami i nie za mała czcionka...

16.Ulubiony cytat z książki?

"Przez wszystkie te tysiąclecia ludziom nie udało się rozgryźć zagadki, jaką jest miłość.
Na ile jest sprawą ciała, a na ile umysłu?
Ile w niej przypadku, a ile przeznaczenia?
Dlaczego związki doskonałe się rozpadają, a te pozornie niemożliwe trwają w najlepsze? Ludzie nie znaleźli odpowiedzi na te pytania i ja też ich nie znam.
Miłość po prostu jest, albo jej nie ma." ~Intruz

"Teraz już wiem, że naukowcy się mylą.
Ziemia jest płaska.
Wiem to, ponieważ zepchnięto mnie z jej krawędzi, choć przez 17 lat próbowałam się jej trzymać. Próbowałam wspiąć się z powrotem, ale pokonanie grawitacji graniczy z cudem, kiedy nikt nie chce podać ci ręki."-Dotyk Julii

"Pozostawiłam więc moją cudowną, inteligentną rodzinę, zanurzyłam się w ciepłej kąpieli i zaczęłam rozważać samobójstwo przez utopienie. Potem jednak przypomniałam sobie o resztkach ciasta czekoladowego w lodówce i wynurzyłam się, nabierając powietrza w płuca. Dla niektórych rzeczy warto żyć."-Love,Rosie

17.Ulubiona okładka książki?

Najpiękniejsze <3




18.Akcja czy romans?

Romans z akcją w tle.

19.Gdzie idziesz gdy w książkach zdarzają się smutne momenty?

Najczęściej czytam w łóżku,więc tam zostaje...Zakopuje się w kołdrze i płaczę.

20.Jak długo zajmuje ci skończenie książki?

Wszystko zależy od tego czy mam czas na czytanie i czy książka mnie wciągnie.

21.Najmniej lubiana książka?

Żadna chyba nie była dotąd,aż tak zła,ale fanką bezpłciowego "Zmierzchu" to ja nie jestem...

22.Co cię zachęca w postaci?

"Wiem czego chce! Nie poddam się dopóki tego nie osiągnę"
 No i poczucie humoru  z odrobiną wrażliwości<3

23.Co cię odrzuca w postaci?

"Chyba powinnam to zrobić,ale co jak się nie uda? Chyba lepiej nie będę próbować?
Albo może to zrobię,albo lepiej nie!"

24.Powód dla którego założyłam bloga?

Chęć zachęcenia innych do czytania i dzielenie się tym co ja czytam.

25. Przerażająca książka?

Nie czytam przerażających książek...

26.Ostatnia książka,która sprawiła,że się popłakałaś?

"Zac&Mia",ale płakałam przez to,że tak strasznie się bałam,że wydarzy się coś co w końcu się nie stało...A potem płakałam ze szczęścia.Cudowna.Książka.

27.Ostatnia książka,które dałaś 10/10?

Ostatnia i jedyna,która dostała ode mnie 10-"Love,Rosie"

28.Ulubiony tytuł książki?

"Gwiazd naszych wina" i "Dziewczyna,która chciała zbyt wiele".Obie polecam!

29.Ostatnia książka,którą przeczytałaś?

"Zac&Mia"

30.Książka,którą obecnie czytasz?

"AFTER.Płomień pod moją skórą"

31.Ostatnia książkowa adaptacja jaką obejrzałaś?

"Love,Rosie"-płakałam po pierwszych 5 minutach,a to chyba coś znaczy?

32.Książkowa postać,z którą zawsze chciałaś porozmawiać?

Musiałabym chyba porozmawiać z Peetą,bo jak inaczej mi się oświadczy? <3

33.Autor,z którym zawsze chciałaś porozmawiać?

Zdecydowanie John Green.Geniusz.Albo.Wariat...Albo jedno i drugie...

34.Ulubiona przekąska podczas czytania?

Nie jem czytając...

35.Książkowy świat,w którym chciałabyś żyć?

Chyba takiego nie ma,a przynajmniej ja o takim nie czytałam...

36. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?

Bez przerwy to robię!

37. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?

"Masz w sobie tyle uroku co zdechła dżdżownica"-Uwielbiam teksty Hamitcha <3

38. Czy tworzysz jakieś własne teksty?

Kiedyś próbowałam coś pisać,ale chyba nie mam talentu,więc teraz skupiam się na recenzowaniu tego co ktoś napisze.

39. Ulubiony magiczny przedmiot?

Różdżka!Wyczarowałabym sobie Peetę <3

40. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?

Trybuny.

41. Piosenka, którą łączysz z jakąś książką?

IGRZYSKA *-*
















42. Ulubiony podryw na książkę?

"Czytasz książki?"

43. Użyłaś go kiedyś?

Nie...

44. Ile masz książek?

Poniżej 100...

45. Kogo tagujesz?

Nie taguje nikogo,ale wszystkich serdecznie zachęcam do zrobienia tego tagu!



3 komentarze

  1. Uff przeczytałam wszystko 😩
    Wiele punktów zgadza się ze mną xd
    :D

    jednak nic nie pobije testów Tyriona z Gry o Tron jeśli chodzi o obelgi ("Ty pieprzony pomiocie zasyfiałego osła ")

    zaksiazkowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gry o Tron" nie czytałam,ale skoro są tak takie świetne cytaty będę musiała to nadrobić!

      Usuń
  2. Jesteś bardzo podobna do mnie *.* Idealne recenzje, mnie również emocjonalnie zniszczyło Love Rosie <3 Super super Blog !!!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie http://wszystkocozechcesz01.blogspot.com/<3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.